Var ett tag sen :) men varför ? ;)

Nu va det ett tag sen jag skrev igen :) ni som inte vet undrar säkert varför ? :D
jag ska vara snäll och berätta för er nu.
2012-01-02 kl13,06
blev jag pappa till
Kelian "?" Kiuttu Usic
:D
är så himla glad :D kan ni förstå ? hehe
jag ska faktis inte skriva så långt här just nu men ville bara berätta för er varför det tagit sån tid och
varför jag har fokuserat på annat än at slösa min tid här :)
jag ska försöka komma ihåg att lägga upp ett inlägg antingen här eller på annan sida så småning om
hur jag upplevde 9månaders graviditet och förlossning
och hur det går dag för dag å vecka för vecka med våran familj
är ni sugna att läsa så är ni mer en välkomna att göra det, vill ni inte så kan ni alltid trycka på x i hörnet eller läsa endå :)
Nu äntligen får jag avsluta så här på riktigt :D
Ha en bra kväll // Pappa Micke :D

Kommentarer
Postat av: TIINA

Åh vad kul med en till blogg att läsa! Pappa Micke!

2012-01-03 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0